tag:blogger.com,1999:blog-5786569829129225678.post1358914607731637064..comments2022-03-24T19:45:18.866-07:00Comments on L'ollonarteducació: L'ESCOLA INCLUSIVA ÉS UN ÈXITEl blog del Xavier Ollonarte i Rovirahttp://www.blogger.com/profile/09827939415107567751noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-5786569829129225678.post-80934053261442407182008-06-25T08:07:00.000-07:002008-06-25T08:07:00.000-07:00Moltes gràcies Montse per entrar en aquest espi.Se...Moltes gràcies Montse per entrar en aquest espi.<BR/><BR/>Sense cap mena de dubte, una escola que etiqueta els seus alumnes separant-los per grups i posant-los-hi barreres envers els seus coneixements no és una escola de qualitat. Per tant, estimada Montse, trobo molt bé que haguéssis canviat el teu fill d'escola. Tothom hauria de fer el matix i, així, d'aquesta manera, aconseguiriem una escola de qualitat.<BR/><BR/>Moltes gràcies.<BR/><BR/>Cordialment, <BR/><BR/>Xavier Ollonarte i Rovira.El blog del Xavier Ollonarte i Rovirahttps://www.blogger.com/profile/09827939415107567751noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5786569829129225678.post-71492310171349547292008-06-24T08:25:00.000-07:002008-06-24T08:25:00.000-07:00No sé perquè les escoles, fan aquestes coses de fe...No sé perquè les escoles, fan aquestes coses de fer subgrups dins una mateixa aula, en una escola privada de monges que anava el meu fill gran li varen practicar aquest sistema des de que tenia quatre anys, fins que em vaig cansar i el vaig canviar d'escola, ens va costar molt a tots el canvi, però al final ha valgut la pena.Montsehttps://www.blogger.com/profile/06155570912357650334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5786569829129225678.post-17595247479136671682008-06-20T12:14:00.000-07:002008-06-20T12:14:00.000-07:00Moltes gràcies Mai.Penso que l'aprenentatge de les...Moltes gràcies Mai.<BR/><BR/>Penso que l'aprenentatge de les matemàtiques, al llarg de la història, no s'ha ensenyat bé. Els mestres, sense ànim de generalitzar, estan acostumats a ensenyar a mecanitzar les matemàtiques. No obstant això, la LOE i el constructivisme social indaga el procés matemàtic a través d'algoritmes personals (mètodes eficaços, segurs i flexibles). Per tant, quan aquest objectiu es compleix el nen arribarà a entendre el procés matemàtic, establint relacions entre números, operacions, càlcul, aritmètica, geometria, representacions, comunicació, etc. Per tant, les matemàtiques no són continguts que es treballen per separat, sinó que són continguts que es treballen a través de les connexions que s'efectuen entre matemàtiques importants i també en altres contextos no matemàtics.<BR/><BR/>Moltes gràcies per entrar en aquest espai.<BR/><BR/>Cordialment,<BR/><BR/>Xavier Ollonarte i Rovira.El blog del Xavier Ollonarte i Rovirahttps://www.blogger.com/profile/09827939415107567751noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5786569829129225678.post-20309272312092219232008-06-20T11:07:00.000-07:002008-06-20T11:07:00.000-07:00Hola !Molt bon exercici!Mira que et dic, que me l'...Hola !<BR/><BR/>Molt bon exercici!<BR/>Mira que et dic, que me l'apunto. Molt ben observat.maihttps://www.blogger.com/profile/09487515986700251413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5786569829129225678.post-11288321232479982532008-06-20T08:14:00.000-07:002008-06-20T08:14:00.000-07:00Com ha de ser cultura i educació a l'abast de la g...Com ha de ser cultura i educació a l'abast de la gent. Baixar de la tarimaQuè t'anava a dirhttps://www.blogger.com/profile/11119752439647532709noreply@blogger.com